Neem contact op
555-555-5555
mymail@mailservice.com

Waarvoor kan u wel / niet terecht bij de Syndicus?


WEL


In het appartement


  • Dringende interventies in appartementen bij toestanden die gevaar opleveren (lekkages, verstoppingen, waterinfiltratie via gemeenschappelijke delen of andere appartementen)

 

In de gemeenschappelijke ruimtes


  • Pannes en defecte toestellen: verlichtingsarmaturen, poorten, liften (niet in geval van blokkering of opsluiting in de liften, daarvoor bel je het noodnummer dat aangebracht is in de liften)


  • Alarmmeldingen van de pompinstallaties


  • Problemen in de afvalbergingen


  • Ongedierte in park en gemeenschappelijke lokalen

 

Andere


  • Inbreuken op het RIO (zie brochure "Leefregels")


  • Voorstellen tot aanvullingen of wijzigingen RIO


  • Adresveranderingen, aanmelden van nieuwe huurders   

 

  • Naamplaatjes, sleutels aanmaken.


  • Inzage in persoonlijk dossier en de algemene boekhouding (na afspraak)


  • Aanbrengen van agendapunten voor de AV (3 weken vóór AV)



NIET


In het appartement


  • Defecte toestellen (boilers, keukentoestellen, kranen)


  • Defecten aan de elektrische installatie (verlichting en stopcontacten)


  • Verstoppingen van afvoeren (keuken, sanitair)


  • Barsten in pleisterwerk


  • Afschilferend schilderwerk


  • Defecten aan ramen en deuren


Huurders nemen hiervoor contact met de eigenaar.

 

Andere


  • Zaken of gedragingen die niet in het RIO staan kunnen (onbewust) ergernis veroorzaken bij andere bewoners. Voorbeelden: aanhoudende nachtelijke lichthinder, penetrante geuren vanop terrassen of in de hallen, deuren van inkomhallen en appartementen laten toeslaan.


  • Neem zelf rechtstreeks contact met de betrokkene en probeer het probleem op een beleefde manier uit te praten. De syndicus noch de RME kunnen hierin tussenkomen.


Verdraagzaamheid komt van 2 kanten.





Share by: